Petit guide du développement spirituel NoëlL'actu viagra viagrasansordonnancefr.com décryptéeAgirEcocitoyen J'ai fait un stage de survie en pleine nature Don, troc, partage : consommons collaboratif! Vous recherchez une formation?

Minerva

Mon
26
Oct

Importanta administrarii medicamentelor

Mon
26
Oct

Riscul traiului la soselele cu trafic intens

Mon
26
Oct

Lezarea precoce a celulelor intestinale

Mon
26
Oct

Riscurile Mp3 Player-ului

  Pe masura cresterii popularitatii dispozitivelor de tip MP3 player cucasti, din ce in ce mai multe persoane tinere se expun la niveluri audioexcesiv de ridicate. Aproape jumatate din cei 1 687 de adolescenti olandezi,chestionati in cadrul unui studiu, au declarat ca asculta cu sonorul puternic sidoar 6,8% au afirmat ca prefera, intotdeauna sau aproape mereu, un volummoderat al acestuia.

Mon
26
Oct

Evolutia ablatiei cu cateter de radiofrecventa

Mon
26
Oct

Curry, un condiment benefic

Mon
26
Oct

Ce trebuie sa stim despre disfunctiile tiroidiene

Mon
26
Oct

Ce se intampla de la Paracetamol

Image: 
Thu
23
Jul

Diagnostic

Gayathri Kumari Rajakaruna, specialist trainee, Hatem Abusriwil, specialist registrar, Adam William Seccombe, FY1 trainee, Nazim Nathani, consultant
Department of respiratory medicine, City Hospital, Birmingham B18 7QH
grajakaruna@doctors.ork.uk

Thu
16
Apr

MINERVA

Image: 

O pacientã tânãrã, fãrã antecedente patologice şi cu funcţie renalã normalã, a ingerat 8 g de paracetamol. Dupã ce i s-a administrat N-acetilcisteinã, a acuzat apariţia rash-ului şi a diareei, a devenit anuricã şi au apãrut dureri la nivelul flancurilor.

Pagini

Subscribe to RSS - Minerva