Reaşezare strategică la Europharm Distribuţie

Data de 22 aprilie 2004 a marcat încheierea oficială a procesului de reaşezare strategică a Europharm Distribuţie - lider, în ultimii patru ani, al pieţei farmaceutice româneşti de resort.

O asemenea poziţie a fost consolidată de investiţiile substanţiale, pe care compania GlaxoSmithKline (GSK) România le-a făcut de la preluarea pachetului majoritar de acţiuni, în 1998. Sumele importante, alocate, până în prezent, pentru achiziţionarea de software, realizarea unui sistem de business integrat, extinderea reţelei de distribuţie şi a flotei, pregătirea angajaţilor, crearea a 150 de noi locuri de muncă, vor fi suplimentate, până la finele anului, cu alte patru milioane $, pentru completarea infrastructurii.

Adaptarea Europharm la standardele distribuitorilor europeni implică şi introducerea de servicii pentru clienţi prin Internet şi telefon, editarea unei reviste on-line de informare farmaceutică, constituirea unui club al clienţilor fideli, utilizarea unor noi instrumente de promovare (forumuri şi site-uri speciale). Schimbările strategice ale companiei au fost marcate şi de alegerea unei noi identităţi grafice.

"Eficientizarea activităţilor Europharm Distribuţie reprezintă un proces natural de evoluţie, maturizare şi aliniere la standardele globale ale GSK", afirma Roberto Musneci, Preşedinte Europharm şi Director General al GSK în România.

Rate this article: 
Încă nu sunt voturi
Bibliografie: 
Traducere: 
Autor: