Petit guide du développement spirituel NoëlL'actu viagra viagrasansordonnancefr.com décryptéeAgirEcocitoyen J'ai fait un stage de survie en pleine nature Don, troc, partage : consommons collaboratif! Vous recherchez une formation?

Managementul Calitatii in serviciile de sanatate

Spitalele, farmaciile, producatorii de medicamente si distribuitorii sunt parti componente ale sistemelor de sanatate. Calitatea serviciilor oferite de fiecare dintre ele si managementul calitatii serviciilor se afla in strinsa legatura cu satisfacerea cerintelor partenerilor si, in consecinta, cu functionarea sistemului de sanatate.

Pornind de la aceste premise, unul dintre marii distribuitori autohtoni de medicamente, Relad International SRL, a organizat o conferinta de presa cu tema De la asigurarea calitatii la managementul calitatii in serviciile penru sanatate: ISO 9001: 2000 in distributie. Desfasurata la sediul companiei, in data de 13 martie a. c., conferinta a avut ca scop prezentarea certificatului ISO 9001: 2000 pentru managementul calitatii in distributia si antrepozitarea medicamentelor de uz uman, acordat companiei, la inceputul acestui an, de catre agentia TUV CERT Rheinland KFT, organism de acreditare recunoscut, cu sediul la Bruxelles.

Acreditarea a fost obtinuta pentru o perioada de doi ani, compania intrunind standardele necesare asigurarii calitatii in domeniul respectiv si fiind capabila sa aplice si sa dezvolte un sistem de Management al Calitatii orientat permanent spre satisfacerea exigentelor clientilor.

Considerata drept o premiera in distributia de medicamente din Rominia, obtinerea acreditarii a favorizat alinierea companiei la standardele europene de management al calitatii pentru desfacerea si depozitarea medicamentelor de uz uman, fapt ce va contribui la sporirea credibilitatii pietei rominesti fata de furnizorii externi.

Conferinta de presa a fost prezidata de directorul general al companiei, prof. dr. ing. George Cojocaru, si a debutat cu prezentarea etapelor esentiale ale dezvoltarii firmei. Infiintata in 1994, in decurs de citiva ani si-a extins activitatea la scara nationala. Incepind cu 1999 s-a trecut la un management profesionist, iar in anul urmator au fost definite cerintele culturii organizationale, ceea ce a impus noi metode manageriale. Focalizarea stricta pe calitatea serviciilor a avut ca rezultat obtinerea certificatului TUV, ca recunoastere internationala a preocuparii pentru aplicarea si mentinerea unui nivel de excelenta al sistemului calitatii.

Conferinta a continuat cu prezentarea conceptelor de calitate (definita ca o componenta de baza a culturii organizationale pentru firmele performante) si de management al calitatii, care presupune dezvoltarea permanenta a calitatii produselor si serviciilor. Pentru anii 2003-2005, compania isi propune sa faca investitii in domeniile dezvoltarii sistemului informatic, tehnologiei comunicationale, consolidarii culturii organizationale. Cifra de afaceri preconizata pentru 2002 a fost estimata la 55-59 milioane $.

Rate this article: 
Încă nu sunt voturi
Bibliografie: 
Traducere: 
Autor: